תלבושות מיוחדות לכלבים

יש הרבה פאות ותלבושות מיוחדות שיכולות להתאים לכלבים בגילאים שונים. במאמר הבא נסביר מה התפקיד שלהן עבור חיות מחמד ונביא טיפים לבחירת התלבושת המושלמת

בעלי כלבים מתעניינים לגבי תלבושות ובגדים בעיקר בתקופת החורף, אך האמת היא שהם יכולים לעזור גם בקיץ. למרות מזג האוויר ואקלים הים תיכוני בישראל, לתלבושות מיוחדות לכלבים יש מגוון רחב של תפקידים:

תלבושות מיוחדות לכלבים

–          הגנה מפני השמש

–          מניעת כוויות ברגלים

–          מניעת התייבשות במהלך משחק או טיול

–          שמירה מפני פרעושים, יתושים, עקיצות וקרציות

השאלה היא כיצד מנצלים את התלבושות ואיך שומרים על פרופורציות בין הצרכים הטבעיים של הכלב, לבין הרצון שלנו בתור בעלים להיות מגניבים וייחודיים. קודם כל, אין סיבה להלביש את הכלב בתחפושות או בגדים שלא מתאימים לו. חולצה ישנה או מכנס קרוע הם לא תלבושת ראויה עבור הכלב. הוא יסבול מתלבושת כזו וגם אתם לא תיהנו מהטיול המשותף. בררו על תלבושות ייעודיות והגיעו לחנות חיות כדי לראות מקרוב את הגודל, המידה, איכות הבד, חסינות מאש וכדומה.

שיקולים לבחירת פאות ותחפושות

כדי לבחור תלבושות לכלבים כדאי להביא בחשבון מספר שיקולים. ראשית, התלבושת צריכה להיות קודם כל נוחה עבור הכלב. אם מעוניינים להלביש את הכלב בתחפושת ומחפשים לדוגמא אחר פאה רסטה שתתאים לגלימה בצבעי ג'מאייקה, כדאי לחכות מספר דקות לפני שיוצאים מהבית ולראות איך הוא מסתדר. גירודים, התרוצצות או קיפול של הזנב הם אינדיקציה המעידה על תחושת חוסר נוחות ובשלב הזה כדאי להוריד מהכלב את התחפושת.

אם אתם מתעקשים להלביש על הכלב משום מה פאות, יש לוודא שהן לא חוסמות את האוזניים, את האף, את העיניים או את הפה. כלבים זקוקים לכל החושים שלהם והם עלולים לחוש חרדה במידה ואחד מהם נפגע. לא משנה כמה מדליקה התלבושת או התחפושת שמצאתם, הבטיחות של הכלב צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות. אל תתאהבו בתחפושת מיותרת שתגרום לכלב נזק נפשי מצטבר בטווח הקצר והארוך. הימנעו מתלבושות יותר מדי מיוחדות וזכרו שכל המוסיף בעצם גורע.

כמה עולה תחפושת לכלב?

המחיר הממוצע של בגדים אופנתיים לכלב נע בטווח של 70-400 ש"ח בתקופת הקיץ והחורף. יש להבחין בין בגדים לכלבים קטנים שעלותם מטבע הדברים נמוכה, לבין בגדים לכלבים גדולים במחיר גבוה. מבחינת עיצוב וקולקציה, אפשר למצוא את הבגדים בכל הצבעים והדוגמאות. המבחר מאפשר לכל בעלי הכלבים למצוא את התלבושות והתחפושות המתאימות גם עבורם וגם עבור החיה.

בסופו של דבר, בגדים לכלבים צריכים להיות גם פונקציונאליים וגם אסתטיים. העדיפו לרכוש עבור הכלב נעליים שיגנו עליו מפני כוויות או חולצה שתשמור עליו מפני השמש, ולא להסתפק רק בתחפושת שאמורה להיות מדליקה או מגניבה. תנו לכלב יחס הוגן והוא יחזיר באותו מטבע.

 

המאמר באדיבות אתר פאות רמי http://www.ramiwigs.co.il/