כיצד נבחר בייביסיטר לכלב האהוב שלנו בצורה הטובה ביותר?

הכלב האהוב שלכם, הוא ממש כמו הילד שלכם, לכל דבר ועניין. ברור לכם, שבמידה ואתם עומדים להיעדר מהבית לתקופה מסוימת, אתם תרצו להיעזר בשירותיו של בייביסיטר לכלב שלכם. התפקיד שלו הוא כמובן לדאוג לכל צרכי הכלב – להוציא אותו לטיולים, להאכיל אותו, לשחק איתו וגם לארח לו לחברה – שכן יש לזכור שכלב הוא חיה חברתית מאד, והוא עלול לחוש מצוקה אם יהיה לבד לאורך שעות רבות. הבייביסיטר לכלב, שנקרא גם דוגיסיטר, צריך כמובן להיות אדם אמין, שאתם סומכים עליו שיעשה את העבודה היטב. אז איך תוכלו לבחור את האדם הטוב ביותר למשימה?

 

כמה טיפים לבחירת הבייביסיטר לכלב

 

  • אהבת כלבים – זה בעצם התנאי הבסיסי ביותר לבחירת בייביסיטר לכלב. אתם צריכים לבחור אדם שקודם כל – אוהב כלבים ונהנה מחברתם. אי אפשר באמת לשמור על כלבים אם לא אוהבים אותם, וצריך שיהיה לך חיבור עמוק אליהם. בחרו באדם שמהרגע הראשון, מתקשר היטב עם הכלב שלכם, והכלב מגיב אליו בצורה חיובית – זה סימן טוב להמשך.   בייביסיטר לכלב

 

  • ניסיון – עניין הניסיון הוא מכריע כאן. יש לא מעט בני נוער שעובדים בתור דוגיסיטרים, וזה כמובן מעלה שאלה עד כמה הם מנוסים. שימו לב שגם אם זה אדם שזו הפעם הראשונה שהוא עובד בתחום, בדקו את הרקע שלו – האם יש לו כלב או מספר כלבים בבית? האם הוא אחראי על הטיפול בהם? זה חשוב כמובן להשוואה בין המטפלים השונים.

 

  • עם כלב אחד או כמה? – יש לא מעט בייביסיטרים שמטפלים בכמה כלבים בו זמנית וזה טבעי ומובן – כך הם יכולים ממש להתפרנס מכך. אבל מה בנוגע לצורך שלכם ושל הכלב שלכם? אם יש לכם כלב שכמובן נרתע מחברתם של כלבים אחרים, עדיף לבחור בייביסיטר לכלב שיטפל בו באופן בלעדי מצד שני אם הכלב שלכם הוא חברותי מאד אולי דווקא עדיף לבחור בבייביסיטר לכלב שמוציא כמה כלבים במקביל – הכלב ייהנה מחברתם של עוד כלבים וישחק איתם, וייהנה גם ממשחקים איכותיים יותר. כך במקרה הזה – זה בעיקר תלוי באופי של הכלב שלכם.

 

  • ערכו תיאום ציפיות – כשאתם בוחרים בייביסיטר לכלב שלכם, חשוב מאד שתערכו מולו תיאום ציפיות מלא. ישנם דוגיסיטרים שמבחינתם, העבודה מסתכמת בטיולים והאכלה. אולם, אם חשוב לכם למשל שהדוגיסיטר גם ישחק עם הכלב שעות ארוכות – או אפילו יישאר בדירה שלכם וישהה עם הכלב כדי לתת לו תחושת בטחון – יש לוודא זאת מולו, וגם לעדכן את השכר שלו בהתאם.

 

אל תשכחו גם לקבל המלצות

אחת השיטות הנוחות ביותר לבחור בדוגיסיטר, היא פשוטה למדי – אתם פשוט יכולים לקבל המלצות מהסביבה הקרובה שלכם. שאלו חברים וקרובי משפחה שיש להם כלבים, ושאלו האם הם נעזרו בדוגיסיטר בעבר, וכך תוכלו לבחור באדם אמין.

 

באדיבות תמר רובינשטיין השמות