התאמת תחפושות לכלבים

בעלי כלבים אשר רוצים לגוון את השגרה יכולים להשתמש בתחפושות ייעודיות. מלבד חג פורים המהווה הזדמנות מצוינת עבור רכישת תחפושת, יש גם אירועים מיוחדים בהם תחפושות יכולות להציע חוויה משותפת לכלב ולבעליו. אך כיצד בוחרים את התחפושת המתאימה לכלב, במה כדאי להתמקד, ומדוע יש הבדלים בין מחירי התחפושות?

כך תבחרו תחפושת מושלמת

תחפושת צריכה להתאים לכלב במספר היבטים:
ביגוד כלביםא. מידות – אורך הכלב והיקף החזה הם הפרמטר החשוב ביותר בבחירת תחפושת. יש תחפושות המיועדות לכלבים מגזעים קטנים בלבד, לעומת תחפושות ורסטיליות בהן ניתן להשתמש עבור גזעים שונים. את המידות של הכלב יש לאסוף כאשר הוא נמצא במצב עמידה. לאחר מכן יש לבדוק מה המידות המופיעות על גבי האריזה של התחפושת, לנסות למדוד אותה על הכלב לפני הרכישה, ולהתייעץ עם המוכרים לגבי מידות נוספות.

ב. גזע – יש גזעי כלבים שלא מסתדרים עם תחפושות. כלבי שמירה או כלבים תוקפניים לדוגמא לא יסכימו ללבוש תחפושת שתגביל אותם. מצד שני, הרבה תלוי באילוף הספציפי של הכלב. כדאי אם כאן לבדוק כיצד הכלב מגיב לתחפושת, ולמנוע ממנו עוגמת נפש במידה והוא לא מחבב את הבגד החדש.

ג. אופי – גם כאן אפשר למצוא הבדלים בין כלבים שונים. לצד כלבים שאוהבים לשחק ולא מסרבים לאביזרים, יש גם לא מעט כלבים עם אופי נוקשה ועקשן. בעלי הכלבים מכירים טוב יותר מכל אחד אחר את חיית המחמד שלהם, ומידע זה אמור לעזור בבחירת תחפושות.

מחיר ואיכות התחפושת

כאשר בוחרים תחפושות לכלבים יש להתמקד במחיר ובאיכות המוצר. לא תמיד תחפושות יקרות מעידות על שימוש בחומרי גלם ברמה גבוהה, אך אין ספק כי העלות מהווה אינדיקציה. במילים אחרות, עדיף להשקיע עוד כמה שקלים בתחפושת איכותית מאשר לחשוף את הכלב לבד דליק, מסוכן או אטום.

שנית, התאימו בין תחפושות לכלבים לבין העונה בשנה. פורים לדוגמא נערך בדרך כלל במזג אוויר אביבי של עונת מעבר, אך יש שנים בהן יורדים גשמים. אל תלבישו את הכלב בתחפושת שלא מתאימה לטמפרטורות בתוך הבית או בחוץ. אם הבגד נראה לכם נוח, ואת הבד שלו הייתם מוכנים ללבוש בעצמכם, סביר להניח כי גם הכלב ייהנה מתחושה דומה.

האם כל יצרן מציע תחפושת נוחה עבור הכלב?

הבדלים בין מחירי תחפושות נובעים מסוג היצרן ומהביקוש. לקראת פורים המחירים של תחפושות לכלבים עולים בצורה משמעותית, בעוד בתקופת הקיץ המחירים יורדים. במידה ואתם מעוניינים להלביש את הכלב מבלי לשאת בעלויות גבוהות, השוו בין מחירים, ואל תתפתו לשלם הרבה רק בגלל הביקוש הגבוה.

לסיכום, תחפושות יכולות להיות נושא מסובך הדורש לא מעט מחשבה מצד בעלי כלבים. בחרו היטב את התחפושת עבור הכלב שלכם, קחו את המידות המתאימות, והעדיפו בדים איכותיים ונושמים אשר יקלו על הכלב את החוויה.