הובלת בעלי חיים פצועים ממקום למקום

הובלת בעלי חיים פצועים

 

הובלת בעלי חיים פצועים ממקום למקום יש לעשות בצורה מיוחדת ללא כל צל של ספק מטבע הדברים ובמקרים מסויימים יש לקרוא לאמבולנס לחיות כדי לא לפגוע בבעל החיים, חלילה, אלא לספק לו פינוי נוח עד כמה שניתן. אנשים רבים אשר מחזיקים ברשותם בעלי חיים בבית חווים פציעות שונות של חיות המחמד שלהם בצורות שונות. יש כאלה אשר נפצעים בעת חציית הכביש, יש כאלה אשר נפצעים בקרבות בין כלבים באיזורים פתוחים ויש בעלי חיים אשר נפצעים מסיבות שונות. כאשר בעל חיים נפצע יש לפנות אותו למרפאה לבעלי חיים לבדיקה אצל ווטרינר כמובן או לקבלת טיפול לרבות איחוי שברים, ניתוחים שונים וכדומה.

הובלות של חיות יכולה להתבצע בכמה אופנים לרבות אלו:

·         ברכב פרטי כאשר ליד בעל החיים יושב אדם מוכר לו

·         באמבולנס לבעלי חיים – במקרים דחופים או קיצוניים

·         בהזמנת הובלות  לבעלי חיים גדולים יותר מכלבים וחתולים

על מה יש להקפיד בעת הובלות של בעלי חיים פצועים?

בדומה להעברת אדם פצוע לבית חולים או לתחנת מגן דוד אדום, גם בעלי חיים פצועים נמצאים במצוקה רבה, ויש לעשות זאת במשנה זהירות. לפני העברה מומלץ להתייעץ עם הווטרינר הקבוע שלכם בכדי שייתן לכם הוראות מדוייקות להעברת בעל החיים עם כמה שפחות סבל כמובן.

הובלות  של בעלי חיים גדולים

כאשר מדובר בבעלי חיים גדולים יותר כדוגמת סוסים או חמורים יש צורך לעשות הובלות  עם שירות מיוחד להובלת בהמות .  סוסים פצועים יש להוביל בקרון מיוחד המיועד להעברתם ממקום למקום ואין לרכב עליהם לבית החולים לחיות.  במידה והסוס אינו עומד על רגליו ולא יכול לעבור לקרון ההובלה יש להתייעץ או להזמין את הווטרינר על מנת שיבדוק אותו במקום ויחליט מה ניתן לעשות. בכל מקרה, אין להחליט לבד במקרה והסוס אינו יכול לעמוד על רגליו.

בכל מקרה של הובלת בעלי חיים פצועים יש להתייעץ לפני כן עם הווטרינר ולא להחליט לבד על אופן הפינוי.

קריאה לעוד על חברת הובלות בחיפה לחצו על הקישור